Nieuw prijsbeleid Act!

Geachte klant,

Graag herinner ik u aan de nieuwsbrief die we eerder verstuurden tijdens het zomerverlof. Belangrijk voor iedere klant maar indien u met v16, v17 en v18 werkt, verloopt het kortingstarief op 30 november.

Het nieuwe prijsbeleid van Act! CRM software:
Sinds kort heeft Swiftpage (de leverancier van Act!) namelijk besloten om over te gaan naar een subscriptie model. Wat dit precies betekent kunt u hieronder terug vinden:

Act! schakelt van aankooplicenties over naar een subscriptie model. Vroeger was er een éénmalige aankoopprijs (de aankooplicentie) en wanneer er nadien een nieuwe versie beschikbaar kwam, kon u deze opnieuw aankopen. Men besliste om hiervan af te stappen en verder te werken met een subscriptie model waarbij een jaarlijkse betaling gevraagd wordt.

Voordelen van een subscriptie model:
Indien u instapt in het nieuwe model zullen alle updates gratis worden aangeboden, zo blijft u zeker up-to-date met de steeds veranderende technologie. Binnen het subscriptie model wordt nu ook gratis support aangeboden door Swiftpage zelf. U zal rechtstreeks met de leverancier in contact staan om eventuele problemen opgelost te zien. Dit kan zowel telefonisch als via mail. De details van deze support kan u nalezen in hun scope of service. Na afloop van uw abonnement, indien u ervoor kiest om deze niet te verlengen, zal Act! dan wel niet meer beschikbaar zijn.

Support vanuit Alfa Solutions:
Door de veranderingen van het prijsbeleid zal de support van Act! door Swiftpage zelf worden uitgevoerd. Wij zullen dan ook de interne dienst afbouwen en de technische support vanaf 1 januari 2017 volledig overlaten aan Swiftpage.

We helpen u uiteraard graag verder om de nieuwe mogelijkheden optimaal te benutten. Contacteer ons voor meer info.

Met vriendelijke groeten,

Ludwig Snoeck
Act! certified consultant
T: +32 (0)56 627 686
E: ludwig.snoeck@alfasolutions.be