Opleiding

CRM is veel meer dan enkel het installeren van een software. De juiste software is een goede eerste stap. De volgende stap is het aanbrengen van de juiste bedrijfscultuur, waar de klant centraal staat.
Wij zetten Act! volledig naar uw hand, zodat onze software naadloos aansluit bij uw manier van zakendoen. Daarnaast geven wij opleidingen aan zowel uw gebruikersteam als aan de administrator die het Act! platform verder beheert.

Brainstorm :
Een brainstorm met zij die over de database beslissen, gaat aan de opleiding van de administrator vooraf. De bedoeling is uw wensen en noden te toetsen aan de mogelijkheden van ACT!. Kortom een optimale synergie trachten te bereiken.

Opleiding administrator :
meestal 2 sessies van 3 uur elk.
Hierbij komen volgende onderwerpen aan bod :
Opzetten van de database – aanpassen en aanmaken van velden – instellen en beheren van de gebruikers met hun specifieke rechten – aanmaken en aanpassen van templates van rapporten, voor de tekstverwerking en email – layouts – (maken van queries – import en export van bestanden – instellen preferences per gebruiker – beheren database – instellen en beheren van de synchronisatie - …)

Opleiding van de gebruikers :
We stellen 2 sessies van 3 uur voor, best met maximum 2 weken tussen beide. Dat geeft de gebruikers de mogelijkheid om te oefenen en vragen te stellen.

Specifieke opleidingen, vraag en antwoord :
Voor verkoopteams met ervaring in Act! organiseren wij thema sessies die zeer grondig ingaan op specifieke aspecten van Act! Meestal worden deze sessies voorafgegaan door een vraag en antwoord moment, zodat wij zeer gericht de noden van uw team kunnen toelichten.

Contacteer ludwig.snoeck@alfasolutions.be om een opleidingstraject op maat samen te stellen.